reede, 11. veebruar 2011

Valgetega võidad

 Et kas taas malekool? Ei seekord mitte. Aga traditsiooniline mustade-valgete vastasseis küll.


Nimelt on Dayco mõni aeg tagasi tulnud turule "valgete" rihmadega. Tõesti  valged.  Uued HT rihmad on loodud talumaks kõige karmimaid tingimusi. Dayco poolt patenteeritud HT rihmad erinevad teistest rihmadest oma valge värvuse poolest.
 Dayco varustab HT rihmadega paljusid autotootjaid. Kaasaegsed diiselmootorid nagu Audi ja VW TDI, Fordi TDCI , Peugeoti HDI, Renault  DCI ja Fiati JTDM kasutavad Dayco valgeid rihmasid.



 Hammasrihm on  auto mootori juures kriitilise tähtsusega detail. Hammasrihma purunemisel võib mootori remont osutuda väga kulukaks! Rihma kontrollimisel ja vahetamisel on oluline kinni pidada kõigist autotootja juhistest ja tingimata tuleks rihmavahetuse käigus välja vahetada ka kõik juhtrullid, pingutid ning vajadusel ka veepump, kui seda käitab hammasrihm. Mõistlik on jätta vahetamine spetsialistide hooleks – eriti kui tegemist on uuema auto või keerukama mootoriga.

Kaasaegsed autod on muutnud rihmade projekteerimise ja valmistamise aina keerukamaks. Ruumikama salongi huvides on mootoriruum kokku pressitud, mis omakorda tingib kõrgema temperatuuri kapoti all. Hulgaliselt elektrit tarbiv rohke lisavarustus nõuab aga üha võimsamaid generaatoreid. Lisaks on rihmade tööks ringi ajada ka roolivõimendi- ja konditsioneeri pumpa. Nende optimaalne paigutus kapoti all on teinud rihmülekande sageli suhteliselt keerukaks ja rihmad pikaks. Tänu võimsamale generaatorile tuleb sama rihma abil edasi anda ka suuremat veojõudu.
Dayco on üks maailma juhtivatest rihmülekannete väljatöötamise ja tootmisega tegelevatest ettevõtetest, pakkudes lahendusi, mis tagavad  süsteemide pikaealise ja usaldusväärse toimimise.
Dayco tehastes toodetakse üle 100 miljoni rihma aastas – see tähendab, et 100 miljonit inimest aastas on usaldanud oma  autole Dayco rihma! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar